סדנאות לארגונים וחברות

ארגון צומח, לומד ומתפתח. הארגון שלכם.

ארגון מורכב מעובדים, צוותים ומנהלים.

מערכת היחסים בין מרכיבי הארגון משפיעה בהשפעת גומלין, באופן ישיר על חייו, תפקודו והתנהלותו של העובד בארגון ומכאן, על יכולת ההצלחה של הארגון.

על מנת להפיק מהארגון את המיטב, ולעבור בהצלחה את משוכת השגרה וההתנהלות הבינונית, פיתחנו קשת רחבה וממוקדת של סדנאות לחברות וארגונים, העוסקות בנושאים שונים שכולן יחד ולחוד, שואפות לבסס חוויה של קהילת עובדים רתומה ומתפקדת באופן מיטבי.

מה בסדנאות?

סדנאות ההתפתחות האישית והארגונית של Inside Outside מאופיינות כמשימתיות וממוקדות מטרה, במקביל להיותן חווייתיות, מעשירות ומהנות.

כל סדנא "נתפרת" בהתאם לרצון ולצורך השעה של המשתתפים ושל המערכת לאחר פגישת עומק עם המנהלים ומקבלי ההחלטות.

בפגישה נבין את הרקע הארגוני, חוזקות וחולשות, נקודות לשיפור ולעבודה ושאיפות עתידיות.

את כל אלו ניצק למסגרת הדרכה אינטראקטיבית, כיפית אך רצינית, נעימה אך אפקטיבית, המביאה לשינוי תפיסתי, חשיבתי והתנהגותי מהותי, בין העובד לעצמו, למנהליו ולארגון.

למי מיועדות הסדנאות?

סדנאות הגיבוש והניהול של InsideOutside מיועדות לכלל החברות במשק – מפעלים עתירי ידע, חברות Low Tech, רשויות מקומיות גדולות, ולכל אדם המבקש לחולל קהילת עובדים בעלת תרבות אירגונית יציבה, מפרה ותומכת.

הסדנאות מותאמות לקהלי היעד, ובהם מנהלים ועובדים, אנשי שירות וצוותי מכירות ונערכות בכל גודל אפשרי, החל מסדנאות לצוותים מצומצמים ועד לסדנאות המיועדות לכלל עובדי החברה.

רשימת סדנאות

שיתוף