סדנת גיבוש למנהלים

 

סדנת גיבוש למנהלים, מקצועית וחווייתית

 

חברת אינסייד אאוטסייד מציעה סדנאות גיבוש למנהלים אשר מבוססות על ידע עשיר וניסיון רב בתחום. מדובר על פי רוב בסדנאות ODT המשלבות מגוון פעילויות התורמות לבחינת דפוסי התנהלות והתנהגות של המשתתפים, בדרך לתובנות ולגדילה ברמה האישית והמקצועית. להלן דוגמאות לסדנאות שאנו מציעים.

 

סדנת ניהול ומנהיגות בשטח

 

זוהי סדנת גיבוש צוות מנהלים המיועדת למנהלים בפועל, לעתודה הניהולית בארגון ולכל השואפים למנהיגות. העיקרון העומד מאחורי הסדנא הוא להוציא את המנהלים אל מחוץ לסביבה המוכרת ולאזור הנוחות שלהם, ולאפשר להם לבחון את ההתנהלות וההתנהגות האוטומטית, ומאידך להוציא אל החוץ את האיכויות והכישורים הנמצאים בכל אחד ואחת מהם. פעילויות ה- ODT של הסדנא מאפשרות יציאה מאזור הנוחות המוכר והנוח, והתבוננות על הדפוסים של המנהלים בתור מנהיגים במקום העבודה.

 

זוהי סדנא המציעה תובנות אישיות וקבוצתיות באופן מיוחד וחווייתי, המכוונת לפעילות מהנה שתורמת לגיבוש וללכידות של הקבוצה. בתוך כך, הדגש מושם על פיתוח הבנה מעמיקה וכלים ישימים להצלחה בתור מנהיגים ומנהלים מובילים, עם פיתוח הוויית המנהיג ומתן אפשרות לכל משתתף לקבל את עצמו ככזה. בנוסף, בסדנא ניתנות הזדמנויות רבות למשתתפים לחוות חוויית מנהיגות מלמדת, חיובית ומאתגרת. מכל אלו גם עולה האפשרות לשינוי התנהגותי ופנימי מהותי ברמת תפיסת המשתתף את מי שהוא בתפקיד, לצד הבנת נושא המובילות. את הפעילויות עצמן אנו תופרים במדויק לצרכי הארגון ומאפייניו, למאפייני קבוצת המשתתפים וחבריה, וכמובן גם ליעדים והמטרות שהגדרנו ביחד אתכם.

 

בין היתר, הפעילויות עשויות לכלול היבטים תיאורטיים, למידה ועיבוד של התנסויות המופיעות במהלך הסדנה, פעילויות ODT לייט וכן אתגריות ברמות שונות ומסוגים רבים. בנוסף, במהלך הסדנא זוכה כל משתתף לאפשרות להוביל ולהפעיל את הקבוצה, ולאחר מכן לקבל משוב על האופן שבו תפקד.

 

ODT  לגיבוש, עבודת צוות ומנהיגות

זוהי סדנת גיבוש למנהלים שיכולה להתפרש על פני חצי יום ועד יומיים, התורמת לשיפור התקשורת הבינאישית, להעצמה באמצעות חוויות, משחקים והפעלות, וליכולת לעבוד בשיתוף פעולה והרמוניה. הסדנא גם שמה דגש על החזון האישי והארגוני, ערכים ויעדים, פיתוח מנהיגות ומובילות, ועוד. בין היתר, הפעילויות במהלכה עשויות לכלול כתב חידה, חפש את המטמון, קארטינג או טרמפולינות, מסע אישי וקבוצתי, תזמורת כעבודת צוות, תעודת זהות מקצועית, הפעלות ODT לייט ועוד.

 

רוצים לקבל מידע נוסף על סדנאות גיבוש למנהלים של חברת אינסייד אאוטסייד? מעוניינים להיפגש עימנו ולבנות סדנא ייעודית עבורכם? אם כן, פנו אלינו בטלפון 052-8434100 ואנו נשמח לענות על כל שאלה והתלבטות ולספק הכוונה מקצועית בנושא.

 

לתיאום ייעוץ, סדנאות, והרצאות בארגונכם צרו קשר כבר עכשיו

052-8434100

info@insideoutside.co.il

שיתוף

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

השיגו את המיטב מהעסק