חשיבות סדנת טיפול בהתנגדויות

כל מי שעוסק בשיווק ומכירות נתקל באופן שוטף בהתנגדויות לקניית שירותים או מוצרים שונים. לא אחת ההתנגדויות עולות למרות שמדובר בשירות או מוצר טוב וחיוני במחיר כדאי. בכדי להתמודד בהצלחה עם התנגדויות אלו חשוב להבינן לעומק ולדעת כיצד להתייחס אליהן. עם סדנת טיפול בהתנגדויות של חברת ייעוץ ופיתוח ארגוני אינסייד אאוטסייד, תזכו למענה שלם לנושא זה, שישנה את נקודת המבט אודות משמעות התנגדות ללקוח וכיצד יש להתייחס אליה באופן התורם לקידום תהליך המכירה.

 

מה עומד מאחורי ההתנגדות

 

עבור לא מעט אנשי מכירות ושירות לקוחות התנגדות מהווה מכשול המבטל עסקאות, והם מתייחסים אליו בחשש כבעיה או כאיום. למעשה מדובר בגישה מוטעית המגדילה את הסיכוי שהלקוח לא יקנה את השירות או המוצר. גישה זו רואה רק את הסימפטום המתבטא בהתנגדות ולא יורדת לשורש הבעיה והסיבה להיווצרותה של ההתנגדות. טיפול בסיבה הגורמת להתנגדות באופן מבין, ענייני ומכבד, מוביל לעיתים קרובות לתקשורת אחרת עם הרבה יותר אמון והזדהות מצד הלקוח, המעלים את הסיכוי למכירות באופן שכולם, המוכר והלקוח, מרוצים.

 

סל כלים מעשי

 

עמנו תזכו לסדנת טיפול בהתנגדות מותאמת במדויק לצרכי העובדים שלכם ותפקידיהם. הסדנא המוצעת בהיקף גמיש של שעות, מסייעת בשינוי התייחסות מהותי להתנגדויות למכירה ומעלה את הסיכוי למכירה. בין היתר הסדנא מספקת סל כלים מעשי עבור ניהול נכון של התנגדויות, חילוקי דעות וויכוחים, פיתוח יכולות של תקשורת מקרבת וחיובית, ניהול משא ומתן ועוד.

 

לסדנת טיפול בהתנגדויות

 

להזמנת ותיאום סדנה לטיפול בהתנגדויות, ולעוד פרטים ויעוץ מקצועי ללא עלות, השאירו פרטיכם באתר שלנו, או צרו קשר עם חברת Inside Outside בטלפון 052-8434100 או במייל  [email protected].