סדנאות שירות

 

סדנאות שירות ומכירות מקצועיות ואפקטיביות

 

מחפשים סדנת שירות ומכירות עבור עובדי ומנהלי הארגון? אם כן, הגעתם למקום הנכון! חברת אינסייד אאוטסייד מציעה מגוון סדנאות שירות ומכירות המיועדות בין היתר לאנשי מכירות, טלמרקטינג, אנשי שירות לקוחות ותמיכה, מוקדנים וכל עובד בארגון המעניק שירות פנים ארגון ושירות חוץ. מדובר בסדנאות מעמיקות ומעשירות, אפקטיביות ומועילות, המביאות לשינוי ולשיפור מהותי בתהליכי המכירה והשירות לסוגיהם, ובמיומנויות וכישורי המשתתפים.

 

סדנאות שירות לקוחות

 

אין ספק כי שירות הלקוחות הוא אבן פינה בפעילותם של חברות וארגונים מכל מגזרי המשק. בתחום זה יש לפעול באופן נכון ואפקטיבי תוך מתן מענה הולם לקהלי היעד, דבר הניכר בשביעות הרצון של מקבלי השירות ומשפיע מטבע הדברים גם על מחזור המכירות ו/או על פניות לקבלת שירות. אנו מציעים סדנאות שירות מגוונות, ובהן סדנא הנקראת "שירות ללא פשרות". מדובר בסדנא מקיפה ויסודית אותה אנו בונים בהתאם לצרכים הספציפיים וליעדים שלכם, אשר יכולה להתפרש על בין שלושה לשמונה מפגשים. סדנא זו מבוססת על ההבנה כי הלקוחות יודעים להעריך שירות מצוין, אשר לא פעם עושה את ההבדל בבחירה בין נותני השירות השונים. כמו כן, היא מבוססת על הבנה כי הלקוחות הם הסיבה לקיומו של הארגון ועל הצורך להטמיע את ההבנות האלו בעובדים כך שיהיו נכונים להעניק שירות ללא פשרות.

 

בין היתר, במהלך הסדנה ילמדו המשתתפים כיצד מעניקים שירות מעולה ללקוחות, יעמדו על חשיבות השירות, יקבלו כלים חדשים ויישמו אותם בשטח, יביאו להמלצות רבות יותר מצד הלקוחות, וגם יהיו יותר שבעי רצון בעצמם מפעילותם בארגון. בין היתר, בסדנה ניתן לעבוד על הזהות והוויה של נותן השירות, טיפול במצבים מאתגרים והתנגדויות לקוח, מרכיבים של שירות איכותי, כיצד הופכים לקוח לא מרוצה לשגריר וכיצד הופכים לאיש שירות מצוין. המשתתפים יקבלו בסדנה ארגז כלים לשירות מעולה ויתרגלו את הכלים בסימולציות, יקבלו ערכים ומיומנויות לשירות איכותי, ויזכו להזדמנויות רבות לשינוי מהותי בתפיסת עצמם בתפקיד.

 

סדנאות מכירה

 

חברתנו מציעה מגוון סדנאות מכירה בעלות תכנים שונים. כך לדוגמא, אנו מקיימים סדנה למכירה מנצחת ופיתוח כישורי מכירה, אשר יכולה להתפרש על שמונה עד ארבעים שעות. העיקרון המנחה את הסדנה הוא שמכירה היא אומנות, בה המכירה העצמית, היא לא פעם, הקשה ביותר עבור אנשי המכירות. מטרתה היא להעניק כלים פרקטיים מהארסנל של אנשי מכירות מובילים, לבחון אלמנטים המרכיבים מכירות יעילות, להעלות למודעות התנהגויות המשרתות את המכירה או לא משרתות אותה, ולאפשר שינוי בתפיסה העצמית בעת ביצוע התפקיד. בתוך כך, יינתנו כלים מגוונים למכירות אפקטיביות ומשביעות רצון. בין היתר נושאי הסדנא כוללים תהליכי מכירה, תסריטים, אינטליגנציה רגשית במכירה, הווייתו של איש המכירות, מאפיינים ושלבים במשא ומתן, טיפול בהתנגדויות, וכמובן ייערכו סימולציות ויינתנו משובים.

 

לאחרונה פיתחנו מותג סדנאי ייחודי בנושא מכירות הנקרא:

"מכירות ותעתועי התת מודע"

המבוסס על מחקרים חדשים בנושא הכלכלה ההתנהגותית ובעיקר על מחקריו של פרופ' דן אריאלי.

 

רוצים לקבל מידע נוסף על סדנאות שירות ומכירה של חברת אינסייד אאוטסייד? מעוניינים להיפגש עימנו ולבנות סדנא ייעודית עבורכם? אם כן, פנו אלינו בטלפון 052-8434100 ואנו נשמח לענות על כל שאלה והתלבטות ולספק הכוונה מקצועית בנושא.