פרזנטציה ועמידה מול קהל

מילים יוצרות מציאות

אימון וליווי אישי למנהלים, לאנשי ציבור ולאנשים שמדברים בפני קהל

כמה פעמים קרה לנו שמצאנו את עצמנו בתחושת החמצה ופספוס, כתוצאה מפער בין הציפיות שלנו למציאות בפועל? כמה פעמים הרגשנו שהמילים הנכונות פשוט "נתקעות" ולא מצליחות לפרוץ ולבטא את אותה תמונה ברורה שנמצאת בראשנו? כמה פעמים הרגשנו שהמחסום ביכולת הביטוי והשכנוע מעכב בעדנו מלהצליח, להעביר את המסר ולהיות ברורים?

ההתקשרות והעבודה איתנו מבטיחה שקט נפשי, מינוף תקשורתי ומימוש הייעוד שלכם. מהרגע שאנחנו בקשר – אנו שם בשבילכם: צופים בכם, מאתרים צרכים ונותנים משוב. אתם רגועים !

המכתבים שאתם מוציאים, הפרסומים, ההרצאות, הנאומים וכן קבלות הפנים והטכסים בהם אתם נדרשים לשאת דברים – מרגע ההתקשרות איתנו, ישרתו אתכם בדרך המוצלחת ביותר.

בין יתר הדברים אנחנו:

  • עוברים על המכתבים והנאומים שלכם ועושים את השינוי הנדרש.
  • נפגשים עמכם לפגישות אימון אישי וקבלת משוב על התקשורת, הצגת פרזנטציות העברת מסר בצורה אפקטיבית ודגשים בתקשורת הגלויה והסמויה.
  • לפני נאומים חשובים במיוחד, נפגשים אתכם – מזקקים את המטרות, המסרים וה"סאונד בייט" שלכם ומתאמנים!

במסגרת פעילותינו המקצועית אנו מלווים מנכ"לים בכירים בחברות וארגונים בהם:
כלל חברה לביטוח, בנק לאומי, מועצות מקומיות, עיריות, משרד החוץ וחברי הסגל הדיפלומטי, מרצים מובילים בארץ ובעולם כמו: דר' טל בן שחר, דר' יניב זייד, פרופ' דן אריאלי, שושי גל, נגיד רוטרי ישראל ועוד.

 

גם אתם יכולים לפתח את יכולות הביטוי ועמידה בפני קהל!

צרו קשר כבר היום ליצירת פרזנטציה מנצחת 

052-8434100 | [email protected]

טיפים לפרזנטציה מנצחת

טרום הפרזנטציה

  • להחליט ולהגדיר מהן המטרות שלי מהפרזנטציה (לכתוב על כרטיס)
  • ל"סנן" ולהגדיר מהם המסרים העיקריים בפרזנטציה (לכתוב על כרטיס)
  • להגדיר את ה "SOUND BITE" שלי – משפט מפתח שבתוכו המסר העיקרי. כמו: מילים הן נשק, ברגישות ובנחישות, יהודי לא מגרש… (לכתוב על כרטיס)
  • ללמוד על הקהל כמה שיותר
  • להחליט על 1-2 נקודות חיבור לקהל (אבא שלי למד פה…)
  • להתכונן (בכתב) על השאלות מהן אני חושש/ת ולענות עליהן
  • חשוב להתכונן לפני פגישה עם כתבים. רצוי להתאמן עם חבר שלא יעשה "הנחות"
  • רצוי שיהיה בתיק "דף עיתונות" שכולל טלפונים חשובים, רקע ומצב הארגון שלך ופעולות חיוביות שנקטתם לאחרונה כמו גם כמה מסרים וסאונד בייטס

במהלך הפרזנטציה

  • להיות חיובי, קורקטי, נינוח ומחייך בחוץ ובפנים (בשום אופן לא תוקף ומלחמתי)
  • לשוחח עם הקהל ולא להטיף לו (ללא אצבע מאשימה)
  • להשתמש בשפה חיובית (כן אני מסכימה, בטח, נכון…)
  • להשתמש באנלוגיות ובטרמינולוגיה מהעולם של המשתתפים (סטודנטים, נוצרים…)
  • להשתמש בהומור רק במידה ויש לך את זה
  • להשתמש בהיפוך תפקיד כשנדרש (מה אתה היית עושה אילו…)
  • (על במה) לנוע ולהשתמש במרחב ולהרגיש בו נוח
  • לשמור על קשר עין עם הקהל (לא תזזיתי ולא קפוא)
  • להשתמש בידיים (סינכרוני למסר, פתוח ורך, מבפנים החוצה, מעגלי, שיראו כפות ידיים, לגעת בלב או בבטן)

בטלוויזיה, בעיתונות וברדיו

  • המסר (תמיד חיובי) חייב לעבור ב 10-20 שניות הראשונות
  • מסרים קצרים ומובנים לכל (שפה פשוטה)
  • עיתונאים אוהבים משפטים כמו: "הדבר הכי חשוב שברצוני לומר…"
  • להחמיא למאזינים (אני מעריכה את העם… על… למרות הקשיים… )
  • תקשורת חיובית עם המראיין והצלם (חיוך, מילה טובה, אפילו משהו אישי…)
  • תמיד – להסכים עם משהו שהמראיין, "היריב הפוליטי" או משתתף אמר (אני מסכימה עם … ויחד עם זאת…)
  • שילוב המסר/ים העיקרי בתשובות לשאלות (גם אם הוא אינו תשובה לשאלה)
  • לשמור עם המראיין על קשר עין כל הזמן
  • להישמר מפליטות פה, לשון הרע או דיבור סרה (תמיד, גם אחרי שהריאיון הסתיים)
  • לשלב את ה"סאונד בייט" בהתחלה ובסוף
  • לפני הסיום נכון לבקש מהעיתונאי לחזור על הנקודות החשובות שרצית להעביר
  • בישיבה, נכון יהיה ברגעים חשובים לנוע קדימה
  • חולצות בצבע בהיר עדיפות, רצוי לא לבן (אלא מתחת לג'קט) ולא משבצות או פסים

 

לקבלת טיפים נוספים
וייעוץ אישי מקצועי צרו קשר כבר היום
052-8434100 | [email protected]

תגובות

(0)