טיפול בהתנגדויות במכירות

בחברת הייעוץ והפיתוח הארגוני אינסייד אאוטסייד, המתמחה בהנחיית והדרכת סדנאות לארגונים וחברות, מעבירים גם סדנאות טיפול בהתנגדויות במכירות ובשירות. הסדנאות מיועדות לקהל מגוון ומבוססת על אסרטיביות, הקשבה ואדיבות, שלא רק מסייעות בהגדלת מכירות העסק אלא גם תורמות ליצירת מאגר לקוחות מרוצה.

 

להבין מה זה התנגדות

 

לא אחת תקשורת בין אנשים מעלה התנגדות, בין אם מדובר בשיחה אישית, מקצועית או שיחת מכירות. לעיתים קרובות התנגדויות עולות מבעיות וקשיים מודעים ולא מודעים שיש לכל אחד מאיתנו. יחד עם זאת, בדרך כלל התנגדות גורמת לנו להגיב לסימפטום עצמו ולא לסיבה העומדת מאחוריו. אם היו לנו את ההבנה והכישורים להקשיב לזולת, להבין ולהזדהות עם צרכיו והבעיות שלו באופן ענייני, מכבד וניטראלי, הדיאלוג עם האחר היה יכול להגיע למקומות חדשים שכולם היו מרוצים מתוצאותיו.

 

סדנה אפקטיבית שמתאימה למגוון קהלים

 

סדנאות טיפול בהתנגדויות במכירות ובשירות יכולות להתחיל בארבע שעות ולהמשיך אף לארבעים שעות, בהתאם לצרכי מזמיני הסדנא ויעדיה. באופן כללי מטרת הסדנאות היא לשנות יחס להתנגדות, לא לראות בו קושי או איום אלא הזדמנות להבנה והתקרבות, וכמובן ליצירת מצע מתאים למכירה. הסדנאות מיועדות לקהל מגוון שיכול להיות אנשי מכירות, מנהלים, ראשי צוות מחלקת כספים, אנשי שירות לקוחות, אנשי שיווק וכל גורם ועובד נוסף שתפקידו כרוך בניהול תקשורת עם גורמים שונים מחוץ ובתוך הארגון.

 

לסדנת טיפול בהתנגדויות במכירה

 

להזמנת ותיאום סדנא לטיפול בהתנגדויות במכירה, לעוד מידע וייעוץ מקצועי ללא עלות, השאירו פרטים באתר שלנו, או צרו קשר עם חברת Inside Outside בטלפון 052-8434100 או במייל  [email protected].