איך להתכונן לראיון עבודה

איך להתמודד עם פחד קהל במהלך ראיון עבודה

פחד במה או פחד קהל הופך כל ראיון עבודה לאתגר. פעמים רבות, הפחד עומד לרועץ בדרכנו לקבלת משרת החלומות שלנו. כמה פעמים נקלעתם למצב בו פספסתם הזדמנויות להצליח ולהתקדם בגלל הפחד? כמה פעמים נמנעתם מסיטואציות מסוימות מתוך הפחד? רגע לפני שאתם מרימים ידיים ומוותרים, כדאי לדעת שיש פתרון. בעזרת סדנאות וייעוץ מקצועי תלמדו איך להתמודד עם פחד במה במהלך ראיונות עבודה, וגם איך להתמודד עם פחד קהל במהלך הרצאות ופרזנטציות שעליכם להעביר.

חשוב להבין כי אין מדובר במכת גורל. הכוח לשנות את המצב נמצא בידיים שלכם. סדנה ממוקדת בת כמה מפגשים תביא לשיפור משמעותי. הסדנאות של אינסייד אאוטסייד מלמדות אתכם איך להתכונן נכון לראיון, איך להגיע אל הריאיון רגועים, שלווים ובטוחים בעצמכם, איך להקרין את היכולות שלכם, ההצלחות שלכם והביטחון העצמי גם לאורך כל הדרך. הסדנה מלמדת אתכם איך להביא את המראיין למסקנה אחת : "זה האדם שאני מחפש למשרה".

איך להתמודד עם הפחד בראיון עבודה?

האפשרות להתכונן לקראת ראיון העבודה מאפשרת לכם להתמודד מראש עם הפחד ולנטרל אותו. השתתפות בסדנת הכנה לראיונות עבודה מגדילה משמעותית את הסיכויים שלכם להתקבל למקום העבודה. אנו מבלים בעבודה את רוב שעות היום, כדאי לנצל כל הזדמנות להשיג משרה טובה בה תרגישו מסופקים ומוערכים. עם ההדרכה וההכנה הנכונה אין סיבה שפחד במה יהווה מכשול. תוכלו ללמוד כיצד להתגבר עליו ובכך לאפשר לעצמכם להדגיש ולהקרין את הדברים החיוביים בכם, אותם אתם רוצים שיכירו.

ותרו על השאיפה לשלמות

לא קיים ראיון עבודה מושלם ולא קיים מרואיין מושלם. הפחיתו את הלחץ מעצמכם. זכרו כי אתם מגיעים אל ראיון העבודה מוכנים, עשיתם כמיטב יכולתכם להגיע מוכנים ולהכין תשובות לכל השאלות. בכל זאת, ייתכן והמראיין יצליח להתקיל אתכם בשאלות בעבורן לא תהיה לכם תשובה מוכנה.  במצבים כאלו תוכלו לשלוף את הכלים שקבלתם בסדנה בכדי להפיג את הלחץ ולהשיב לשאלה.

לקבלת פרטים נוספים על הסדנאות של אינסייד אאוטסייד, צרו קשר : 052-8434100.

הכנת תשובות לשאלות

פחד קהל מתעורר מתוך חוסר ביטחון וחשש מפני הלא נודע. הרבה אנשים חוששים מפני שאלות מורכבות ומתקילות, הם מתחילים להתבלבל, לגמגם ולהילחץ. הכנה של תשובות לשאלות מראש מסייעת למרואיין להיות הרבה יותר רגוע. סדנאות הכנה לראיונות עבודה מאפשרות גם הכנה למצבים מסוג זה, והכרות עם סוגי שאלות שחוזרות על עצמן בראיונות עבודה. כאשר אתם מגיעים אל הריאיון מצוידים בתשובות מקצועיות שמציגות אתכם בצורה הטובה ביותר, קל יהיה להרגיש בטוחים בעצמכם, נינוחים ומלאים בביטחון עצמי. גם כאשר תתקלו בשאלות להן לא התכוננתם, עבודה על שפת הגוף שלכם ועל המסר אשר ברצונכם להעביר בצורה הטובה ביותר, יאפשרו לכם לצלוח כל סיטואציה ממנה אתם חוששים.

לתיאום ייעוץ, סדנאות, והרצאות בארגונכם צרו קשר כבר עכשיו

052-8434100

info@insideoutside.co.il

שיתוף

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

השיגו את המיטב מהעסק