טיפול בהתנגדויות ככלי ליצירת לקוחות מרוצים

באסרטיביות עם העניין וברכות עם האדם

 

משך הסדנה: 4-8 שעות

קהל יעד: מנהלים, אנשי מכירות, אנשי שרות לקוחות, מחלקת כספים, וכל עובד הנמצא בתקשורת וקונפליקטים עם ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.

רציונל:

מאחורי כל תלונה מסתתרת בקשה.

התנגדויות שעולות באינטראקציה בין אנשים מבטאות הרבה פעמים בעיות שיש לאדם, מודעות או לא מודעות. ברוב המקרים אנו לא קוראים נכון בין השורות ולכן מגיבים על ההתנגדות (=הסימפטום) ולא על הבעיה (=הסיבה). אילו יכולנו להקשיב, להכיל ולהפנים את תגובות וצרכי הזולת, ולהגיב ממקום נייטרלי, מכבד וענייני, או אז – יכולים היינו ליצור מהפכה ופריצת דרך בתקשורת לשביעות רצון כולנו.

מטרות:

• שלא נחשוש מהתנגדויות.
• שלא נתייחס להתנגדויות כאל איום.
• שנראה התנגדויות כהזדמנות לצמיחה משותפת.
• שנצא עם ארגז כלים לניהול תקשורת ומשא ומתן יעיל.

נושאי הפעילות:

• משא ומתן מנצח W/W
• ויכוחים, חילוקי דעות והתנגדויות
• תקשורת חיובית ומקרבת
• הכח והיכולת שלנו לנווט את הספינה למרות ההתנגדות
• היכולת שלנו לשלוט על הכפתורים האוטומטיים