מצגת – שירות בארגונים

לקוחות הם הכוח המניע של הארגון, בלעדיהם הארגון לא יהיה קיים… כדי שלקוח יבחר בנו, השירות שלנו צריך להיות ללא פשרות! שירות כזה שיגרום ללסת שלו ליפול!! כדי להעניק שירות כזה, העובדים בארגון צריכים להיות מרוצים. אם כן, מהו שירות?  …

טיפים לפרזנטציה מנצחת

בכל פעם שאנו מדברים מול קהל, קטן כגדול, אנו "מוכרים" משהו – מוצר, שרות, רעיון, או פשוט את עצמנו. האם אנו ממצים את הפוטנציאל שלנו באופן הצגתנו? כיצד אפשר להעביר את המסר בצורה הטובה ביותר?…

סדנת זוגיות

קובי מידן מראיין את טלי על הזוגיות עם שלמה, בתכנית הטלוויזיה "הבטחנו זה לזו" בערוץ 10  …

סדנת אסרטיביות ותקשורת אסרטיבית

טלי ושלמה מנחים קבוצות יחדיו, מתוך תכנית טלוויזיה "החיים היפים"  …

שלמה בורלא מרצה על שירות WOW שמתחיל מבפנים

מהפך בשירות פנים ארגוני שעוברים בדואר ישראל. בשלב הבא יעברו המנהלים והעובדים סדנאות שירות. על סדנת שירות תוכלו לקרוא כאן . . .  …

הפעלות ODT

הפעלות ODT לייט, בעבודת צוות למנהלים בדואר ישראל!  …

התמודדות עם שינוי

הרצאה על התמודדות עם שינוי ופריצת דרך ממשברים למועדון המיליונרים של סוכני הביטוח  …

ראיון עם שירה פליקס

ראיון טלוויזיוני עם שירה פליקס בערוץ 10 על חשיבה חיובית ופרגון כדרך חיים  …